«Καλπάζει» η αγορά των Ι.Χ.
- Λεπτομέρειες
- Category: ΕΛΛΑΔΑ
- Τελευταία ενημέρωση : 10 Δεκεμβρίου 2018
Συνολικά 98.145 αυτοκίνητα πουλήθηκαν κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Νοεμβρίου 2018. Πρωταθλήτρια η Toyota, δυναμική η άνοδος της Volvo.
Του Σπύρου Ρέκκα
Ο έντονος καλπασμός της ελληνικής αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων συνεχίστηκε και τον Νοέμβριο. Τον προτελευταίο μήνα της χρονιάς η αυξητική τάση έφτασε το 6,5%. Πουλήθηκαν 6.944 καινούργια αυτοκίνητα.
Στο ενδεκάμηνο Ιανουαρίου - Νοεμβρίου οι συνολικές πωλήσεις ήταν 98.145 μονάδες. Σημειώθηκε αύξηση του όγκου των πωλήσεων κατά 18,7%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Εκτιμάται ότι ο συνολικός όγκος των πωλήσεων στο τέλος της χρονιάς θα φτάσει τις 105.000 μονάδες.
Τον Νοέμβριο, η Toyota έκοψε πρώτη το νήμα των πωλήσεων. Ταξινόμησε 1.069 καινούργια αυτοκίνητα. Στο ενδεκάμηνο έχει πουλήσει 11.149 αυτοκίνητα, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη. Απέσπασε το 11,4% από την πίτα της αγοράς. Σε σχέση με πέρυσι η αύξηση των πωλήσεων ήταν 18,1%. Η Toyota έχει εξαιρετική πορεία και φέτος.
Τη δεύτερη θέση στο ενδεκάμηνο κατέχει η VW. Οι συνολικές πωλήσεις άγγιξαν τις 8.684 μονάδες. Το ποσοστό της στην αγορά είναι 8,8%, εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων κατά 33,2%. Η VW κάνει μια θαυμάσια κούρσα προβάλλοντας τη γερμανική τεχνολογία.
Τρίτη η Peugeot με 7.913 πωλήσεις, ποσοστό 8,1%, και ιδιαίτερα υψηλή αυξητική τάση που άγγιξε το 25,6%. Η Peugeot αναδεικνύει τα μοναδικά χαρακτηριστικά της γαλλικής σχολής για το αυτοκίνητο. Είναι η πρώτη γαλλική μάρκα στην Ελλάδα σε όλους τους τομείς και οι καταναλωτές επιβραβεύουν τη μεγαλύτερη επένδυση του Ομίλου Συγγελίδη.
Στα πολυτελή αυτοκίνητα, η Mercedes είναι πρώτη με 3.477 πωλήσεις, μείωση του όγκου των πωλήσεων της κατά 4,4%. Η Audi πέρασε στη δεύτερη θέση, 2.533 πωλήσεις, πτώση κατά 12,2%. Τρίτη η BMW, 2.511 πωλήσεις, -9,5%. Μόνο η Volvo έχει αυξητική τάση, 34,4%, μετά την ταξινόμηση 1.540 αυτοκινήτων.
Οι κερδισμένοι στο ενδεκάμηνο: Toyota 18,1%, VW 33,2%, Nissan 13,2%, Peugeot 25,6%, Fiat 11,9%, Opel 4,8%, Suzuki 11,5%, Hyundai 41,7%, Citroen 29,9%, Renault 21,4%, Ford 11%, Skoda 22,2%, Kia 132,5%, Seat 44,8%, Volvo 34,4%, Mini 4,9%, Dacia 73,2%, Jeep 18,5%, Honda 14,2%, Smart 3,6%, Mitsubishi 51,6% κ.ά.
Οι χαμένοι στο ενδεκάμηνο: Mercedes -4,4%, Audi -12,2%, BMW -9,5%, Alfa Romeo -10,8%.
real.gr