
Αλλάζει ο χάρτης στην αγορά ένδυσης – Oι καινούριες αφίξεις και τα νέα δεδομένα
- Λεπτομέρειες
- Category: ΕΛΛΑΔΑ
- Τελευταία ενημέρωση : 15 Αυγούστου 2022

Από την μία πλευρά οι πληθωριστικές πιέσεις που οδηγούν τους καταναλωτές σε περιορισμό των αγορών καταναλωτικών αγαθών, από την άλλη πλευρά οι αφίξεις ξένων αλυσίδων – οι οποίες στην πλειονότητα τους προσφέρουν οικονομικές επιλογές – αναμένεται να αλλάξουν το επόμενο διάστημα την εικόνα στην εγχώρια αγορά ένδυσης.
Ήδη οι διεθνείς εξελίξεις και ο πόλεμος στην Ουκρανία φαίνεται να έχουν επιταχύνει τους σχεδιασμούς ξένων brands που «είδαν» στην χώρα μας προοπτικές για την ανάπτυξή τους, πέραν όσων σχεδίαζαν έτσι κι αλλιώς την «απόβασή» τους στην ελληνική αγορά.
Την ίδια στιγμή οι περισσότεροι καταναλωτές σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσουν το συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας σε προϊόντα και υπηρεσίες «κόβουν» όλο και περισσότερο τις δαπάνες τους, ενώ ακόμη κι όταν αποφασίζουν να προχωρήσουν σε αγορές προϊόντων όπως ρούχα και παπούτσια, αναζητούν το «value for money».
πηγη cnn.gr