Μύκονος: Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου με τα «χρυσά καβουροπόδαρα» απαντά για... τα στρείδια: Οι influencers θέλουν δωρεάν γεύμα

Ο ιδιοκτήτης του DK Oyster, Δημήτρης Καλαμαράς (στη φωτό) μιλά  για την καταγγελία ζεύγους Καναδών που πλήρωσαν $570  για 12 στρείδια

Στους τουρίστες με τα στρείδια απαντά ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου με τα καβουροπόδαρα στη Μύκονο, υποστηρίζοντας πως λένε αυτά που λένε επειδή «θέλουν να γίνουν διάσημοι».

Πρόκειται για απάντηση στην πιο πρόσφατη ιστορία που έχει κάνει ήδη τον γύρο του κόσμου και αφορά ένα ζευγάρι, την Lindsay Breen και τον σύζυγό της Alex, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι τους πίεσαν να παραγγείλουν φαγητό και τους... εξέπληξαν με έναν σοκαριστικό λογαριασμό αλλά το νεόνυμφο ζευγάρι μοιράστηκε την ιστορία του για τον λογαριασμό των 570 δολαρίων για μια μπύρα, ένα Aperol spritz και μια ντουζίνα στρείδια αλλά ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου αρνείται τις κατηγορίες.
 
Ο Δημήτρης Καλαμαράς, ιδιοκτήτης του DK Oyster στη Μύκονο, απάντησε, σύμφωνα με τη New York Post, στις κακές κριτικές των τουριστών, ισχυριζόμενος ότι αυτοί που τις κάνουν, θέλουν να κερδίσουν ένα δωρεάν γεύμα. Με τη βαθμολογία του DK Oyster στο Tripadvisor να είναι μόλις 2,5 αστέρια, μετά από τις 1.455 αξιολογήσεις πελατών που έχουν βρεθεί στο εστιατόριο, η σελίδα κατακλύζεται από λογαριασμούς ανθρώπων που κατηγορούν το εστιατόριο για απαίσια εξυπηρέτηση, επιθετικές τακτικές και ύπουλα εξωφρενικές τιμές. Σημειώνεται πως το εστιατόριο βρίσκεται στις όχθες της Μυκόνου, στην παραλία Πλατύς Γιαλός, καλωσορίζοντας τους τουρίστες καθώς εξερευνούν τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό, με τον ιδιοκτήτη να περιγράφει το σημείο ως έναν «πολύ δημοφιλή προορισμό».

kalamaras
 


«Διαβόητοι... influencers ασκούν πίεση σε επιχειρηματίες»

«Δυστυχώς, όλοι όσοι εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας έχουμε προσεγγιστεί από διαβόητους... influencers που, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για υπέρογκες χρεώσεις και δωρεάν γεύματα», είπε ο Καλαμαράς στο Kennedy News and Media, προσθέτοντας πως «στην DK Oyster έχουμε διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούμε κατάλληλους για το εστιατόριό μας και δεν θα υποκύψουμε στους influencers στο όμορφο νησί της Μυκόνου».

 
«Αυτό το άτομο που προσπαθεί να γίνει διάσημο μέσω αναρτήσεων στο Instagram με το όνομα Lindsay Breen ξεκινά με ένα ψέμα», είπε για την Breen ενώ για τις πολλές κακές κριτικές στο Tripadvisor, σημείωσε πως είναι όλες ψευδείς.

«Ισχυρίζεται ότι ζήτησε επανειλημμένα ένα μενού με κοκτέιλ και ότι ο σερβιτόρος δεν φαινόταν να ήθελε να το προσφέρει. Παρόλα αυτά, έκανε παραγγελία. Ένας influencer, ένας έμπειρος πολυταξιδεμένος άνθρωπος, που ζει μέσα από τις εμπειρίες του στον κόσμο έκανε αυτό που δεν θα έκαναν οι περισσότεροι ενήλικες με σωστό μυαλό, παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να παρουσιάσει μενού», επέμεινε ο Καλαμαράς.

«Αυτός ο ψευδής ισχυρισμός έχει χρησιμοποιηθεί τόσο πολύ εναντίον του εστιατορίου μας από δεκάδες ανώνυμους χρήστες στο Tripadvisor, που αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε τρεις τεράστιους μαυροπίνακες στην είσοδο του εστιατορίου που εμφανίζουν το μενού και τις τιμές», συμπλήρωσε, προσθέτοντας πως «σκέφτηκα ότι με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες μας, εάν οι κριτικές γράφονταν όντως από πραγματικούς πελάτες, θα είχαν τουλάχιστον μια ιδέα σχετικά με το εύρος των τιμών μας, προκειμένου να είναι σίγουροι ότι θα ελέγξουν το μενού σχολαστικά πριν από την παραγγελία», επιμένοντας ότι οι «φτηνοί πελάτες» καταστρέφουν τη φήμη του σποτ.

Η Lindsay και ο Alex ισχυρίζονται ότι έριξαν μια γρήγορη ματιά στο μενού έξω από το DK Oyster και πιστεύουν ότι τα στρείδια ήταν στα 9 ευρώ, αλλά αργότερα... έμαθαν ότι το εστιατόριο τιμολογούσε το μενού τους με βάση τα είδη ανά 100 γραμμάρια. 
zeugari
«Κάθε φορά που λάμβανα ένα τέτοιο παράπονο, πάντα από ανώνυμους χρήστες μέσω του Tripadvisor, μιλούσα στο προσωπικό, υπενθυμίζοντας ότι είναι κρίσιμο για τη φήμη μας να είμαστε σίγουροι ότι οι διαδικασίες ακολουθούνται προσεκτικά», είπε. «Με διαβεβαίωναν πάντα ότι τηρούν τους κανόνες», είπε προτείνοντας στους επισκέπτες να βλέπουν προσεκτικά το μενού και τις τιμές πριν παραγγείλουν.

«Οι καταγγέλλοντες αντιγράφουν ο ένας τα παράπονα του άλλου»

«Κάποιος μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες, πριν παραγγείλει και καταναλώσει το προϊόν, όχι τη στιγμή που έρχεται ο λογαριασμός», είπε ο κ. Καλαμαράς, αναφερόμενος στους ισχυρισμούς των Breens ότι ο Άλεξ δεχόταν πίεση να πληρώσει τον ακριβό λογαριασμό. «Δυστυχώς, υπάρχουν άνθρωποι στο Tripadvisor, που ενθαρρύνουν ανοιχτά τους επισκέπτες να έρθουν, να φάνε και να πίνουν ό,τι θέλουν και μετά αρνούνται να πληρώσουν τους λογαριασμούς».

Και συνέχισε: «Κατανοώ ότι ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να βρουν τις τιμές μας πέρα ​​από τον μπάτζετ τους και σέβομαι απόλυτα τη γνώμη τους» αλλά όπως υπογράμμισε, «οι καταγγέλλοντες αντιγράφουν ο ένας τα παράπονα του άλλου. Πιστεύουμε ότι η αξία της προσφερόμενης εμπειρίας είναι υψηλή και δεν έχουμε καμία πρόθεση να εξηγήσουμε γιατί χρεώνουμε περισσότερα από ένα σούπερ μάρκετ ή μια παραδοσιακή ταβέρνα, κάτι που μπορεί να είναι υπέροχο, αλλά σίγουρα είναι μια εντελώς διαφορετική έννοια από τη δική μας».
 
πηγη  protothema.gr