Ρευματοειδής αρθρίτιδα: Πειραματικό εμβόλιο την προλαμβάνει

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Toledo ανέπτυξαν ένα πειραματικό εμβόλιο, το οποίο δείχνει πολλά υποσχόμενο για την πρόληψη της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, ενός επώδυνου αυτοάνοσου νοσήματος το οποίο προς το παρόν δεν επιδέχεται θεραπείας.

Περπάτημα: Πόσο πρέπει να περπατάτε την ημέρα για να αδυνατίσετε

Για να χάσουμε βάρος, η διατροφή από μόνη της δεν αρκεί. Χρειάζεται και άσκηση. Οι ειδικοί συστήνουν καθημερινό περπάτημα για ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Τελικά, τόσα χρόνια τρώμε τα μήλα με λάθος τρόπο!

Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα. Ξέρεις όμως τον σωστό τρόπο να το τρως; Εάν το πλένεις, το καθαρίζεις, το κόβεις στα τέσσερα και αφαιρείς τον πυρήνα του, τότε η απάντηση είναι όχι.

Η Καθ. Έλια Ψυλλάκη στην παγκόσμια κατάταξη κορυφαίων επιστημόνων...

Η Καθ. Έλια Ψυλλάκη της Σχολής Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος του Πολυτεχνείου Κρήτης συμπεριλήφθηκε στην παγκόσμια κατάταξη του επιστημονικού περιοδικού "The Analytical Scientist" για το έτος 2021 ως μία από τους 100 κορυφαίους επιστήμονες στον τομέα της Αναλυτικής Χημείας (2021 Power List of the 100 most influential analytical scientists). Η κατάταξη δημιουργήθηκε μετά από προτάσεις συναδέλφων και η τελική επιλογή έγινε από ανεξάρτητη επιτροπή αξιολόγησης.

Το βαθυκόκκινο λαχανικό που προστατεύει τα μάτια και ρίχνει την πίεση

Το κόκκινο μαρούλι είναι ένα λαχανικό γεμάτο θρεπτικά συστατικά, που διαθέτει μεγάλη ποικιλία σημαντικών βιταμινών και μετάλλων, ενώ παράλληλα περιέχει πολύ λίγες θερμίδες. Εκτός από το έντονο κόκκινο χρώμα του που προσφέρει γεύση και χρώμα στις σαλάτες και τα σάντουιτς, το λαχανικό αυτό προσφέρει αναρίθμητα οφέλη στην υγεία.

Ισχυρή ανάκαμψη του ιού της γρίπης αναμένουν οι επιστήμονες - Γιατί...

Η εποχική γρίπη σκοτώνει συνήθως 290.000 με 650.000 άτομα το χρόνο παγκοσμίως. Αλλά για το μεγαλύτερο μέρος του 2020 και του 2021 ουσιαστικά εξαφανίστηκε από μεγάλο μέρος του πλανήτη.

Βιταμίνη Β12: Αλήθειες & μύθοι

Η βιταμίνη Β 12 παράγεται από αναερόβια βακτήρια. Δεν παράγεται ούτε από κάποιο φυτό, ούτε από κάποιο ζώο.

Τα τρόφιμα που προκαλούν φλεγμονή και εξασθενούν την μνήμη μέσα σε 4...

Τέσσερις εβδομάδες διατροφής με υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα οδήγησε σε ισχυρή φλεγμονώδη απόκριση στον εγκέφαλο των ποντικιών, η οποία συνοδεύτηκε από συμπεριφορικά σημάδια απώλειας μνήμης, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας μελέτης που δημοσιεύθηκε στο Brain, Behavior and Immunity.

Γυμναστική: Τι συμβαίνει στο σώμα μας όταν την σταματάμε

Η γυμναστική είναι απαραίτητη για να κρατήσουμε την φυσική μας κατάσταση. Αυτό όμως μπορεί να εξασθενήσει γρήγορα αν την σταματήσουμε. Πάντως, δεν θα χρειαστεί να αρχίσουμε πάλι από το μηδέν.

Παράξενα ραδιοκύματα φθάνουν στη Γη από άγνωστη πηγή

Μια διεθνής ομάδα αστρονόμων ανακάλυψε ασυνήθιστα σήματα που έρχονται από την κατεύθυνση του κέντρου γαλαξία μας. Τα εν λόγω ραδιοκύματα δεν ταιριάζουν με καμία γνωστή ραδιοπηγή, γι' αυτό πιθανώς προέρχονται από κάποιο άγνωστο έως τώρα αντικείμενο του διαστήματος. Κανένας επιστήμονας, προς το παρόν, δεν έχει σαφή απάντηση ποια είναι η προέλευση τους.

Καρκίνος: Ελπίδες θεραπείας με «κοκτέιλ» φαρμάκων – Εξαφάνισε...

Καρκίνος: Νέα αντικαρκινική θεραπεία μπορεί ακόμα και να εξαφανίζει όγκους από το κεφάλι και το λαιμό.