Τι αυτοκίνητο οδηγεί η Μαρία Σάκκαρη;

Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια δεν «μαγεύει» μόνο στα κορτ, αλλά και στην άσφαλτο, όπου κυκλοφορεί με ένα γερμανικό υπερπολυτελές SUV.

Ιστορία γράφει η Μαρία Σάκκαρη στο Παρίσι, καθώς έγινε η πρώτη Ελληνίδα τενίστρια που κατάφερε να προκριθεί στην τελική 8άδα ενός Grand Slam.

Μέσα σε μόλις μία ώρα και 8 λεπτά, η 25χρονη αθλήτρια «συνέτριψε» τη Νο4 τενίστρια στην παγκόσμια κατάταξη, Sofia Kenin, χαρίζοντας σε όλη την Ελλάδα μοναδικές στιγμές υπερηφάνειας.

Πέρα, όμως, από τις εντυπωσιακές επιδόσεις της στα κορτ, η Μαρία Σάκκαρη μαγνητίζει τα βλέμματα και στην άσφαλτο καθώς κυκλοφορεί με μια Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe.

 

Όπως είχε ανακοινώσει η Porsche Hellas, από το Σεπτέμβριο του 2019, η κορυφαία τενίστρια είναι η νέα brand ambassador, μιας και αντιπροσωπεύει όλες τις αξίες της μάρκας:

«Είναι προσηλωμένη στους στόχους της, διακρίνεται για τη συνέπεια και το ήθος μιας αθλήτριας παγκόσμιας κλάσης, και αποτελεί πρότυπο για τη νέα γενιά».

«Ευχαριστώ το team της Porsche Hellas που πίστεψε και έκανε πραγματικότητα αυτή τη συνεργασία», είχε δηλώσει η Αθηναία αθλήτρια, εμφανώς χαρούμενη για τη συνεργασία της με τη γερμανική εταιρεία.

Η Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe

Ο λόγος για την plug-in υβριδική εκδοχή του υπερπολυτελούς SUV της Porsche. Η Cayenne E-Hybrid ενσωματώνει έναν V6 μοτέρ 2,9 λίτρων που παράγει 340 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνεπικουρεί με 136 PS. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 462 PS/ 700 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα αποτελεί υπόθεση 4,8 δλ., όταν η τελική ταχύτητα φτάνει τα 253 χλμ./ώρα.

Πρόσφατα το μοντέλο αναβαθμίστηκε, με τους ανθρώπους της εταιρείας να τοποθετούν μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 17,9 kWh (αντί 14,1 kWh) που προσφέρει έως και 48 αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Η μεικτή κατανάλωση ξεκινά από 2,4 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 56 gr/km.

Σχεδιαστικά το οικογενειακό SUV ξεχωρίζει για την έντονη κλίση της οροφής, τους “αιχμηρούς” LED κεντρικούς προβολείς, τους εξαγριωμένους προφυλακτήρες, τις 19άρες ζάντες αλουμινίου και τα ενωμένα πίσω φωτιστικά σώματα.

Η εικόνα στο εσωτερικό είναι ιδιαίτερα premium, με εκτενή χρήση ποιοτικών υλικών σε ταμπλό, εσωτερικό των θυρών και καθίσματα (δερμάτινα και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα). Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια οθόνη αφής 12,0 ιντσών, ενώ πλήρως ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων.

πηγη https://www.newsauto.gr/